Pagina's

Première Rendez-Vous


De première van Rendez-Vous was afgelopen maandag in het De La Mar Theater en ik was erbij! Wil je weten wat ik ervan vond?
Voor wie de film Rendez Vous niet kent... Simone (Loes Haverkort) erft een bouwvallig landhuis in Frankrijk en vertrekt met haar man Eric (Mark van Eeuwen) en kinderen naar dit bouwvallige landhuis om er een gastenverblijf te beginnen. Terwijl de hectiek van de verbouwing steeds groter wordt, vlucht Simone in een affaire met één van de Franse bouwvakkers, de aantrekkelijke Michel (Pierre Boulanger). Oh, oh wat een hottie! Eric (de man van Simone) gaat helemaal op in de bouwplannen van aannemer Peter (Peter Paul Muller), en naast dat moet hij plots naar huis i.v.m. gezondheidsproblemen van zijn moeder. Er gebeurd van alles met de personages in deze film.

Klinkt goed toch? Ik had kaarten gekregen via een bedrijf en nam mijn lieve vriendin Loes mee. Wij hadden beide de trailer al gezien en waren super benieuwd naar de film. Vooral om beide hotties Mark van Euwen en Pierre Boulanger te zien.

De dresscode was summer black tie, dus kozen wij beide voor een jurk die toch wel kleurig was en een beetje een zomer idee gaf.


Onderweg naar Amsterdam!


Eenmaal aangekomen bij het De La Mar theather. We moesten nog even wachten omdat we pas stipt 20.00 naar binnen mochten. Op de achtergrond zie je Mark van Eeuwen en Jennifer Hoffman al. Spannend, ons eerste rode loper momentje! Let niet op mijn melkflessen!


Even een Selfie met onze kaartjes!


Ons eerste rode loper momentje en meteen op de tv bij RTL Boulevard! Haha gelukkig staan wij er iets normaler op dan Bianca Krijgsman.


Wat was het een leuke en goede film! Ik vind het zeker een aanrader. Ik ga niets verklappen anders weet je het einde al, maar ik zou zeker naar de bioscoop gaan en de film bezoeken. De avond werd gepresenteerd door Ruben Nicolai en dat was echt leuk en grappig. Ik ben sowieso al fan van hem door de Lama's, hij deed het echt top. Na afloop zoals je ziet iedereen het podium op en werd er een bedank woord uitgesproken. Hierna werden we uitgenodigd voor de after party in het theater.




Het was echt een geslaagde première! Het was ook onze 1e première die we mee mocht maken maar het was een super avond. De afterparty was goed verzorgd met lekkere hapjes en drankjes zoals deze gin-tonic drinks hierboven. Op een gegeven moment gingen de hakken uit en lekker op blote voeten dansen! Wat een topavond waar we nog steeds van aan het nagenieten zijn.


De goodiebag!

Ben jij ook wel eens op een première geweest?


Liefs, Miek

4 opmerkingen:

  1. Wat leuk, ik ben nu wel benieuwd naar het genre want dat noem je niet echt. Is het meer drama, thriller, romantiek, comedy?
    Ik ben nog nooit naar een premiere geweest.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hi, het was een thriller. Dat vond ik niet zo, meer drama maar goed. Het is wel een leuke film!

      Verwijderen
  2. Wat gaaf dat je bij de première was, ziet erg heel leuk uit!! X Liefs

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!