Pagina's

Photodiary - Week 25


Wat was dat een drukke week! Ik had elke dag volgepland staan en moest mijn agenda goed in de gaten houden dat ik niets vergat. Wil je weten wat ik de hele week heb gedaan? Ga er dan lekker voor zitten!

Maandag lekker sushi eten bij Shintori Den Bosch met lief vriendje! Ook kocht ik deze heerlijke Green tea. Deze heb ik ooit geprobeerd en wanneer ik langs de AH kom neem ik hem vrijwel altijd mee. Lekker met honing.


Dinsdag mocht ik weer oppassen op lief nichtje Mila Sofie.


Pakketjes time! Eindelijk bestelde ik dan toch mijn 1e Urban Decay Naked Palette. 



Woensdag mocht ik samen met mijn schoonzusje naar het kantoor van Canei voor een ware Canei beleving. Heb je mijn artikel hiervan al gelezen? Meer over de Canei beleving lees je op mijn blog.


Tussen het reizen door had ik nog tijd met overstappen van de 1 naar de andere trein en kocht ik alvast een Vaderdag cadeau. Ideaal voor de man 1 fles die je kunt gebruiken voor lichaam en haar! In the pocket. Ik moest mezelf inhouden om niets voor mezelf mee te nemen. Rituals is echt een walhalla aan fijne spullen!


Natuurlijk moest ik even een bezoekje brengen aan de Starbucks. Caramel macchiato.


Woensdag weer op weg naar huis en even langs de Body Shop omdat ik zoveel goeds hoorde over de Mojito collectie. Even een body butter gescoord, god wat ruikt dat lekker!

Vrijdag mocht ik oppassen op mijn lieve neefjes Tobias en Lukas. Kijk toch wat een schatjes!


Vrijdagavond nog even lekker shoppen! Goed geslaagd bij de Hunkemoller.
En mijn Postcode loterij koffer met weekendje weg was binnen gekomen! Deze had ik gewonnen via Koffietijd.

Zaterdag en zondag vierde ik mijn verjaardag voor vrienden & familie. Het was een geslaagd weekend en leuke cadeaus! Minions! Je kunt wel zien dat Rituals bij mij in de smaak valt.

Ik heb een leuke week achter de rug! Hoe was die van jou?

Liefs, Miek

2 opmerkingen:

  1. Een geboren babysitter, jij :-) Ik ben echt een ramp met kinderen...

    Die Arizone thee vind ik zelf ook lekker.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heb jij een leuke week achter de rug Miek! En wat een lieve neefjes heb jij! Hoe gaat het verder met je na de inbraak in je auto?

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!