Pagina's

Urban Decay verkrijgbaar bij ICI PARIS XL!



Halleluja momentje. Finally Urban Decay is verkrijgbaar bij Ici Paris XL. Momenteel staan er al een aantal pagina's gevuld met producten van UD online. Ik heb mijn wishlist al klaar!
Volgens Ici Paris ligt 26 mei alles van Urban Debay in de winkel. Momenteel staan er al een aantal items op (lees een aantal pagina's). Hopelijk wordt alles goed bijgevuld want ik zag al dat sommige producten uitverkocht waren. 

Mijn wishlist staat al klaar! 
Ici Paris XL doet hiermee een goede zet want ik denk dat veel beauty fans dit zullen waarderen. Ik vind dat het merk klasse uitstraalt en ook echt goede producten heeft. Deze vier bovenstaande items staan dan ook op mijn wishlist. Het is wel een behoorlijk aankoop prijsje bij elkaar dus ik weet nog niet of ik alles tegelijk zal kopen. Waarschijnlijk niet.

Het liefst wil ik de naked 2. Heb jij je lijstje ook al klaar?
Urban Decay is online te verkrijgen bij de Ici Paris XL (in de filialen weet ik nog niet).

Liefs, Miek
Bron foto's: UD

4 opmerkingen:

Bedankt voor je reactie!