Pagina's

Photodiary - Week 21


Week 21 time flies! Nu ben ik weer een week dichterbij mijn 26e verjaardag. 26 dat klinkt al oud.. Maar goed. Afgelopen dinsdag was erg spannend en mijn weekend was top! Lees met me mee.
Maandag maakte ik als lunch spelt crackers met ham en tomaat voor mezelf. Happy face!


Ik had een lijstje gemaakt afgelopen weekend die ik weer af streep en aanvul.


Dinsdagochtend was een spannend momentje aangezien de GGD kwam bij mijn gastouder gezin om alles te controleren.


Op een klein detail na is alles in orde en mag ik officieel gastouder zijn!


Een vriendin van mij had meegedaan aan een prijsvraag bij Koffietijd. Super leuk, dat ga ik ook proberen.. en wat denk je, meteen prijs! Een hotelovernachting, 3 gangen diner, ontbijt en de Koffietijd koffer. Daarbij kan ik kiezen uit de steden Antwerpen, Rotterdam, Den haag, Leiden en Soestduinen. Gaaf hé!


Donderdag ontving ik een leuk pakketje!


Vrijdag maakte ik bij mijn ouders pizza wraps! In plaats van een pizza bodem een volkoren wrap en die beleggen als een pizza. Lekker!




Het weekend stond voor mij in het teken van voetballen! Wij hadden met een aantal van ons team een toernooi in Kelpen (Limburg). Hier waren alleen dames teams. Het was erg leuk!


Hoe was jullie week?

Liefs, Miek

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!