Pagina's

Photodiary - Week 19


















Maandag. We zitten nu alweer in mei en de zomer komt steeds dichterbij. Daarnaast ben ik over een paar weken alweer jarig. Deze week had ik wat ergernissen en moest ik mijn geld goed in de gaten houden. Waarom? Dat lees je in deze diary.

Pakketje! Ik kwam erachter dat het pakketje bij de buren lag, ik had geen briefje van de post nl ontvangen. Het is maar goed dat zij zo eerlijk waren dat er een pakketje bij hun lag!
Maandagochtend pompoen cracker met een gekookt eitje en groene thee on the side.
 











 
Mijn vriend en ik hebben de afgelopen week bij zijn ouders geslapen omdat zij op vakantie waren. Natuurlijk even gebruik maken van het bad!

Woensdag ging onze voetbaltraining niet door dus ging ik weer naar huis en ging ik met mijn vriend wandelen over de dijk. Mooi uitzicht!
Donderdagochtend maakte ik een lekkere smoothie voor mijzelf. Mango -sinaasappel.
Hierna heb ik mijn auto naar de garage gebracht voor APK keuring. Dat moest voor 28 mei. om 15.00 kon ik mijn auto ophalen.Mijn auto was goedgekeurd. Yeah!
Op donderdag kreeg ik de zoveelste afwijzing binnen via de mail. Ik solliciteer ook naast mijn vakgebied voor functies die mij interessant lijken maar het wil maar niet lukken. Vanaf juli 2014 ben ik al aan het solliciteren. Nu is het mei 2015 en ik moet eerlijk toegeven dat het soms lastig is om gemotiveerd te blijven als je telkens maar afwijzingen krijgt. In al die tijd ben ik twee keer op gesprek geweest maar verder 0,0 uitnodigingen gehad. Vaak reageren er in mijn werkgebied 400-500 mensen op de functie. Zie daar dan maar eens tussen uit te springen. Maar goed, ik blijf het proberen! Vandaag dus ook weer vijf sollicitaties de deur uit gedaan. Vandaag mijn ergernissen en dat ik op mijn geld moet letten. 
Vrijdag kwam er een leuk artikel online over de nieuwe SWATCH modellen. Ken je dit merk al? Zij hebben echt super mooie horloges. SWATCH introduceert 'Surf the wave'. Lees mijn geschreven artikel op DFN.
Daarnaast hebben we op DFN de 600 facebook likes bereikt. Op naar de 1000!


Pakketje! Meer over dit pakketje volgende week vrijdag. Dan laat ik zien wat hier allemaal in zat.
Vrijdagavond gingen we naar mijn broertje in Zoetermeer. Hij studeert daar en ik was nog nooit op zijn kamer geweest. In de avond hebben we gezellig pizza's gebakken met onze pizarette samen met zijn vriendin erbij. 
 
Moederdag! Onze cadeau's staan klaar om meegenomen te worden. Eerst naar Pim zijn moeder en dan naar mijn moeder. Dagje touren in Brabant.












  
Moederdag sloten wij af met...ijsjes! Hmm heerlijk. Samen met oma, mijn moeder, Pim & ik.

Hoe was jou week? Heb jij je moeder deze dag ietsje extra verwend?

Liefs, Miek

5 opmerkingen:

  1. Leuke diary! En wat jammer dat je steeds afgewezen word op sollicitaties, het is echt heel erg lastig deze tijd. Veel succes!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja inderdaad ik ben niet de enige die het lastig heeft helaas. Maar ik ga door! Dankjewel voor je reactie.

      Verwijderen
  2. Leuke week heb je gehad. Wij hebben ook van die postbodes, soms loop ik naar de deur om open te doen en dan zijn ze al wel. Terwijl ik direct open die als ze aanbellen. En wat vervelend van je sollicitaties. Vorig jaar heb ik daar ook mee te maken gehad, het is zeker niet leuk! Maar volhouden! Ik heb uiteindelijk ook weer een baan gevonden. Succes!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi! Ja dat met de postbode heb ik zelfs ook al een keer gehad. Zo irritant. Dankjewel voor je reactie, ik houd vol en ga door met solliciteren! Jullie berichten geven mij weer positiviteit & motivatie.

      Verwijderen
  3. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!