Pagina's

Mini shoplog Hema

Hema time! Ik vind de Hema steeds leuker worden. Ze komen met de meest handige en hipste artikelen voor in huis. Uniek, leuk en toch een nette prijs. Vandaag kon ik het dan ook niet laten om even wat te kopen bij de Hema in ons dorp.
Ik ging eigenlijk voor een wit vaasje wat ik gezien had in een DIY bij Serena van beautylab maar ik heb al drie Hema's gehad en dit vaasje was nergens te bekennen. Bummer. 
Mijn oog viel al een tijdje op een mooi koper/rosé kleurig mandje. Aangezien ik een beetje krap bij kas zit dacht ik telkens: 'Mieke heb je dit nodig, zo nee niet kopen'? Maar vandaag kwam het er toch van, ik ben gezwicht voor dit mandje.
Nu kan ik wel een foto plaatsen waar dit mandje mooi staat bij een witte kast of tafel maar ik wilde hem plaatsen op mijn nachtkastje en die is nou eenmaal niet wit. Ik ga dan niet puur voor de foto hem daar neerzetten want vervolgens komt hij ergens anders te staan.

Toen ik bij mijn vriend introk was ik natuurlijk niet 100% eens met alles wat er stond en zijn kleuren keuzes maar 1. hij woonde er eerst en 2. het is een huur appartement, dus van alles kopen en verbouwen heeft geen zin. Wanneer we een huis samen kopen krijgt dit mandje zeker een mooie plekje op een wit kastje want dat vind ik zelf mooier. Maar voor nu staat hij naast mijn bed met mijn parfums etc. 























Loom bandjes. Nee deze zijn niet voor mijzelf ook al kunnen jullie op de foto zien dat ik ze wel kan maken haha. 1 van de kinderen van mijn gastouder gezin is jarig en zij doet dit nog dagelijks. 

Pineapple! I like pineapples. Ik ben de laatste tijd helemaal gek van ananassen en flamingo's en leuke printjes. Vandaag zag ik dus deze kleine ananas in een glaasje. Super cute! 

Dat waren mijn aankopen. Wat vinden jullie ervan?

Liefs Miek

Bron (kop) foto: Franklin Heijnen

2 opmerkingen:

  1. Wat leuk, dat mandje! Echt een leuke kleur, ik snap wel waarom je hem niet kon laten staan.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!