Pagina's

Birthday wishlist | Ik ben bijna jarig!






















Nou ja bijna, ik ben 9 juni jarig dus dat duurt nog zo'n 2 maanden maar ik heb nu al mijn wishlist klaar. Net als een klein kind dat door het Intertoys magazine bladert en alles uitknipt wat hij/zij wil heb ik een moodboard gemaakt met mijn 'wensen'. Stiekem.. komen er eigenlijk nog wekelijks dingen bij waarvan ik denk 'Oh ja, dat wil ik ook'. Wil je weten wat mijn birthday wensen zijn?


Sommige dingen zijn budget en makkelijk in aanschaf en de andere weer niet.
De tas van Rebecca Minkoff is bijvoorbeeld al niet te koop in Nederland dus die zal ik pas een keer kunnen aanschaffen wanneer ik in Amerika ben.. of iemand die hem voor mij wil meenemen daar.

Wat je hierboven allemaal ziet:

- Cortina Milo damesfiets Snow White
- Marc Inbane natural tanning spray (travel set)
- Rebecca Minkoff mini mac met rosé gouden ketting
- Hourglass ambient lighting palette
- Make up revolution ultra blush palette golden sugar
- EOS lip balm
- Michael Kors Selma tas
- Buddha to Buddha Edwin
- Jawbone
- DIOR Glow primer 
- Oriflame giordani - beige suède. 

De meeste spullen ben ik tegengekomen door middel van reviews te lezen van mensen die enthousiast waren over dit product. Daarmee bedoel ik onder andere de travelset van Marc Inbane, het hourglass palette, de DIOR primer en de oriflame lipstick. Ik moet echt desperate een nieuwe fiets want mijn huidige fiets is echt te beschamend voor woorden. Mijn spatbord hangt bijvoorbeeld met een tyrap vast. Awkward. 
Ik heb al een Buddha to Buddha armband zoals jullie misschien weten door middel van mijn outfit foto's. Ik wil al een lange tijd er nog eentje bij maar ik vind de meeste te grof. Laatst was ik bij de Bijenkorf en paste ik een junior variant en deze vond ik erg leuk matchen. Ik weet het niet 100% zeker maar volgens mij was het de 'Edwin junior'. 


Eigenlijk is een collage samenstellen van items die je graag zou willen nog niet zo gek. Het is een soort van lijstje waar ik zeker van weet dat jij me happy kunt maken! Ik krijg ook elk jaar de vraag van familie leden wat ik voor mijn verjaardag wil, nu kan ik ze gewoon doorverwijzen naar mijn blog om op mijn wishlist te kijken! 

Wat vinden jullie van mijn 'wensen lijst'? Zouden jullie hiervan ook iets willen of hebben jullie hier toevallig al wat van?

Liefs, 
Miek

4 opmerkingen:

Bedankt voor je reactie!