Pagina's

Photodiary - Week 9


Week 9 is alweer voorbij, wat gaat de tijd toch snel. We zitten nu inmiddels alweer in maart. Gelukkig maar, ik kan niet wachten op het voorjaar en de zomer. Dan kunnen we weer lekker naar buiten op onze slippers en hoeven we geen dikke winterjas meer aan. Afgelopen week was best rustig voor mij, ik heb daardoor veel kunnen doen voor mijn blog.






Maandag maakte ik een wandeling van een uur door ons dorp. Lekker met het zonnetje op mijn bolletje!





















Dit zijn mijn spulletjes die ik bij de Ikea gekocht had! Hierover heb ik afgelopen week een artikel geplaatst. Deze is hier te vinden. 



















Afgelopen vrijdag plaatste ik een DIY met deze tattoos en kaars. Had je deze DIY nog niet gezien? Neem dan hier een kijkje.  





















Bij de Jumbo kon je sparen voor een gratis 2e pannenkoek dus wij zijn vrijdag lekker pannenkoeken gaan eten bij de Pannenkoekenbakker! Ik had spek en mijn vriend had spek,ui en kaas.


Zaterdag ben ik in Eindhoven gaan lunchen en winkelen met mijn moeder. Ik kocht wat bij de Kruidvat, Flying Tiger en Douglas. Deze week komt een shoplog online over de gekochte items.

Na het winkelen en lunchen ben ik met mijn moeder naar de film Gooische Vrouwen 2 geweest in bioscoop zien te Eindhoven. Het fijne aan deze bioscoop is dat je kunt bestellen tijdens de film. Daar maakte wij ook lekker gebruik van! M&M pinda en een kleine zoete popcorn, lekker! De film zelf vond ik niet super.


Onze voetbalwedstrijd ging door en na de 1e helft stonden we met 2-0 voor. Plots in de rust zijn er 4 geblesseerden in het andere team en willen zij de wedstrijd staken. De wedstrijd wordt gestaakt en op papier winnen we met 5-0. Hierna maar een 'afzakkertje' in de kantine.

Hoe was jullie week? Hebben jullie Gooische vrouwen 2 ook al gezien?

Liefs, Miek

2 opmerkingen:

  1. Ben benieuwd wat je bij de Douglas hebt gescoord.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het is iets waar ik helemaal blij mee ben! Morgen komt de shoplog online, Liefs!

      Verwijderen

Bedankt voor je reactie!