Pagina's

Photodiary - Week 5

Hallo Allemaal, het is inmiddels weer maandag en een nieuwe week is van start gegaan. Hebben jullie een fijne week achter de rug? Ik heb weer van alles ondernomen zoals nog een late nieuwjaarsborrel van mijn oude werk, ik ben geslaagd voor mijn carnavals outfit en een leuke stapavond met vriendinnen!

























Om de week goed van start te gaan begon ik met een gezonde lunch. Het is alweer een tijdje geleden dat ik avocado gegeten had maar het was weer lekker.
















Na een gezonde lunch te hebben gehad ben ik weer naar de sportschool gegaan. Het is mijn laatste week hier omdat ik mijn abonnement opgezegd heb. De prijzen gingen weer omhoog en het werd mij nu echt te duur. Ik ga vanaf 1 februari samen met mijn vriend sporten bij Basic Fit. Mijn workout vandaag bestond voornamelijk uit oefeningen met de kettlebell. Ken je dit al?




















Dinsdag had ik een late nieuwjaarsborrel bij mijn oude werk. Super lief dat ze me gevraagd hadden. In verband met de privacy van de kinderen kan ik hier geen foto van plaatsen, maar wel van mijn nagellak die ik die dag aangebracht had. 
















Woensdag ben ik dan eindelijk geslaagd voor mijn carnavalsoutfit!
Ik woon in Brabant en daar vieren wij carnaval. Ik wist alleen nog niet wat ik wilde worden dus ben ik naar Valkenswaard gegaan om daar de carnavalswinkel eens in te duiken. Uiteindelijk is het engeltje en sheriff geworden. Aan de linkerkant zie je de spullen voor engeltje en rechts voor sheriff.



Donderdag heb ik chocolade tussendoortjes gemaakt wat bestaat uit walnoten en pure chocolade van meer dan 75% cacao. 
Zoals jullie misschien gezien hebben stond mijn eerste outfit post afgelopen week online. Dit was mijn outfit die dag. 

Vrijdag heb ik even een lekkere lunch gehaald bij de Bakkerij Bart. Ik pak vaak hetzelfde eigenlijk want ik vind dit broodje zo lekker. Het is een jungle bartje met rucola, pijnboompitten, walnoten, brie en yoghurtdressing. 

In de avond kwamen mijn 2 vriendinnen langs voor een gezellige stapavond in Den Bosch. Allereerst nog een spelletje stef stuntpiloot, gezellig! 


Hmm een boterham met pasta! Zaterdag hadden we ons neefje van 2 op bezoek. Hij mocht de hele dag bij ons komen spelen. We zijn samen met hem naar een binnen speeltuin geweest en hebben de dag afgesloten met frietjes.


Zondag was echt een rustdag voor ons en hebben we weinig ondernomen. We zijn samen even gaan wandelen en hebben de avond afgesloten met een lekker etentje.

Hoe was jullie week? Gaan jullie toevallig ook carnaval vieren?

Liefs, Miek

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!