Pagina's

Mrs. Designs Candles | Fashionmania


Ik ben helemaal gek van kaarsjes en scentchips. Een lekkere geur in huis is toch altijd fijn en zorgt meteen voor sfeer. Er bestaan zoveel geuren en deze kun je van allerlei merken en winkels kopen. Via Fashionmania kwam ik in aanraking met hele leuke kaarsen van Mrs. Right.

Fashionmania had een leuke actie waarbij je een tekst moest bedenken voor op de kaarsen. Meteen schoot bij mij een tekst te binnen namelijk: 'Mr. Right & Mrs. Always Right'. Klopt toch dames? Met deze tekst had ik het geluk om 2 kaarsen te ontvangen van Mrs. Designs. Dit zijn gepersonaliseerde eco soja kaarsen en met de hand gegoten. Ik vind ze er echt super leuk uitzien en ik ben er helemaal happy mee. 




Volg mij, fashionmania en Mrs. Right ook op instagram.

Bron foto: Fashionmania

Ben jij ook zo gek van kaarsen? Heb jij favorieten?

Liefs, Miek

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!