Pagina's

Favorites from February





Favorites from February..
Wat zijn mijn favorieten producten van februari? Lees dan verder

Na verschillende reviews te lezen over het merk Philosophy was ik wel heel erg benieuwd naar dit merk. In mijn shoplog van 7 februari kon je lezen dat ik dus iets van het merk aangeschaft had. 

Het is de 3 in 1 cleanser voor gezicht en ogen van 240 ml. Aangezien ik regelmatig waterproof mascara gebruik bijvoorbeeld met sporten, heb ik altijd moeite om echt al mijn mascara naderhand eraf te krijgen. Momenteel gebruik ik een fijne reiningsmousse van de Hema. De Cleansing mouse – All Skin Types / 150ml. Maar daarmee krijg ik toch niet mijn waterproof mascara eraf. Na advies van Ici Paris heb ik gekozen voor deze cleanser, en ik ben nu al tevreden! Wat een super fijn product. Reinigt echt top en mijn huid is helemaal gereinigd en fris na gebruik. Een echte aanrader!


Naast deze fijne cleanser heb ik nog meer favorieten. Ik ben al een tijdje dol op producten van Rituals en blijf ze ook steeds kopen of vragen voor mijn verjaardag. Afgelopen Sinterklaas kreeg ik een fijne Rituals set van mijn favoriete geur tot nu toe. 

Deze producten van Rituals zijn echt top! Dit is echt een heerlijke geur. Bloemig, zoet maar ook fris. Het pakketje heet Ayurveda en bestaat uit een schuimende douchegel, een lichaamsscrub en bodycréme. Ik ben voornamelijk fan van de schuimende douchegel, deze heb ik ook nog zo'n 3 flessen in voorraad. Bij elkaar zijn het echt super fijne producten om te gebruiken. Je huid wordt echt gevoed en verzorgd en het laat een heerlijke geur achter. Wanneer deze douchegel in aanraking komt met water gaat het meteen schuimen.


Dit waren mijn favorieten van februari. Deze producten gebruik ik nu ook bijna dagelijks behalve de scrub die gebruik ik 1 enkele keer per week. 

Heb jij momenteel ook favoriete producten die je dagelijks gebruikt?

Liefs, Miek

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!