Pagina's

DIY nagellak stash ordenen

Het werd eens tijd om mijn nagellak stash te ordenen.
In mijn badkamer heb ik een houten kastje met lades waar mijn nagellak potjes in staan.
Dit is niet echt handig want telkens wanneer ik de lade opentrek vallen er wel een aantal potjes omver. Daarnaast kan ik ook niet zien welke nagellak ik nu wil kiezen omdat ik elk potje even moet draaien om te kijken welke kleur het is. Nu heb ik hier wat op bedacht... 




Wat heb je nodig?
- Perforator
- Grote opbergmand/bak
- Wit stickervel
- nagellak potjes..obviously





















Stap 1: Pak een nagellak potje, draai deze open en kleur met de lak een stip op het witte stickervel.





Stap 2: Laat deze drogen
Stap 3: Perforeer vervolgens de stip uit het vel zodat je hem op je nagellak potje kunt plakken.
Stap 4: Aangezien je dit op een stickervel hebt gedaan hoef je alleen de achterkant eraf te halen en op het potje te plakken. Klaar!

Hieronder het resultaat
















Ik vind het zelf best handig want nu kan ik tenminste zien welke kleuren ik heb. Tevens heb ik de potjes in een andere mand geplaatst zoals je ziet op de foto (in plaats van het houten kastje). De mand staat nu op een vaste plank in mijn slaapkamer zodat ze ook niet meer om kunnen vallen. Nu heb ik een overzichtelijke nagellak stash. Wat vinden jullie ervan?

Liefs, Miek

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!