Pagina's

Sinterklaas weekend

Sinterklaas is weer terug naar Spanje, lucky him!
Die heeft het beter bekeken in het warme land vergeleken met ons koude kikkerlandje.
Officieel was het vrijdag pakjesavond maar bij mijn schoonfamilie kwam dit niet uit,
dus vierden wij het 6 december.




Mijn vriend en ik maakte gebruik van de vrije vrijdagavond om even quality time voor onszelf te nemen. We hebben daarom last-minute een hotel geboekt in Tilburg en zijn lekker uit-eten gegaan bij Etenstijd in Tilburg. In dit hotel waren we nog nooit geweest, en na beoordelingen gelezen te hebben zijn we tot deze keus gekomen. Achteraf vond ik het wel tegenvallen omdat alles in de kamer erg minimaal was. Helaas dus niet voor herhaling vatbaar, maar we hebben het samen wel fijn en gezellig had ondanks de minimale kamer.













Aangezien we zaterdag nog de hele ochtend en middag vrij hadden,
hebben we een kijkje genomen in de winkel van Roy & Rian Donders, Rijami's.
Dit kijken wij normaal elke week op tv en waren toch wel benieuwd naar de huispakken!
Helaas waren Roy & zijn zus Rian niet in de winkel dus waren we eigenlijk vrij snel weer klaar met ons bezoekje.













Hierna zijn we aangeschoven bij mijn schoonfamilie aan tafel om lekker te gourmetten!
Het was een lekkere en gezellige avond met leuke rijmpjes en cadeaus.
Mijn cadeaus zie je hieronder op de foto


Een leuke theedoos met 3 verschillende soorten thee.
Bij de doos zat een boek: tijd voor thee, met allemaal lekkere
gerechtjes erin zoals cakejes.
Ik ben echt een thee-leut dus ik vind dit een top cadeau.
In de doos zitten drie smaken: dromen, puur & harmonie.





         











 Dit is de smaak 'dromen' wat bestaat uit de volgende kruiden:
 Rooibos, groene thee china, goji bessen, rozenblaadjes,
 korenbloem, natuurlijke aroma amandel/pompelmoes/appel.


Daarnaast heb ik chocoladeletters gekregen die vast wel deze maand opgaan en nog een cadeaubon te besteden bij een sieradenwinkel in Den Bosch.
Ik had in deze winkel super mooie ringen gezien en die zou ik dus graag met deze cadeaubon gedeeltelijk willen kopen.











Na de cadeautjesavond was het alweer zondag en was ik alweer vroeg uit bed om naar Eindhoven te rijden voor een voetbalwedstrijd met ons team. Wat was het koud..brrr!
Ondanks het koude weer en een rommelige wedstrijd hebben we de wedstrijd met winst beƫindigd met 1-3. Trots op onze DOSL Dames! Onze voetbalvereniging organiseren elke jaar een wijnactie waarbij bewoners uit de gemeente wijnflessen kunnen bestellen. Deze wijnflessen worden dan speciaal voor deze actie voorzien van een sticker, geplakt door onze DOSL Dames.
Met ongeveer 1500 bestelde flessen hebben we de middag goed doorgebracht.

Ik heb een super leuk en redelijk goed bezet weekend gehad. Hoe was die van jou?

Liefs, Miek

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!