Pagina's

D I Y Gemarmerde waxinelichthouders

Dit keer heb ik een DIY uitgeprobeerd die ik op de blog van de Hema zag.
Ik vind het super leuk om zelf te knutselen en creatief te doen.
Deze keer zag ik deze waxinelichthouders en dacht: 'Ja, dat is leuk'!




Als eerst..
Wat heb je nodig?
- Een schaal met water
- Waxinelichtjes houder 1 of meerdere
- Nagellak
- Nagellakremover





Je vult de kom met een laagje water en giet hier de nagellak vanuit je potje in.
Deze kleuren kun je zelf kiezen. Voor het beste resultaat kun je 2 of 3 kleuren kiezen.
Bij mijn waxinelichthouders heb ik voor 3 kleuren gekozen.

Wanneer je deze 3 kleuren erin gegoten hebt dompel je als het ware de houders in het water
met de zijkant in het water. Doe dit zodat de houder in zijn geheel bedekt is.
Als je vind dat er te weinig op zit kun je, je houder nogmaals in het water houden.
Laat dit goed drogen!

Het schoonmaken van de kom vond ik wat minder en het stinkt daarna erg naar
nagellak remover dus dat is wel een nadeel.
Ik vind het, het mooist wanneer ik in de avond de kaarsjes aansteek dan komen
de houder het beste tot hun recht. Op de foto's zie je mijn resultaat bij daglicht en in de avond
met een aangestoken kaarsje erin.

Dag licht:



Avond




Dit was mijn DIY. Hebben jullie deze DIY ook al eens geprobeerd of welke DIY vinden jullie
zelf heel leuk?

Liefs, Miek




1 opmerking:

Bedankt voor je reactie!