Pagina's

CATRICE update voorjaar 2015



Jullie zullen vast wel denken: 'Wat nu al'!?
Ja nu al.. Ondanks dat de kerstboom net in huis staat, het ontiegelijk koud is en de kerstdagen volgende week pas zijn. Catrice komt met een update over hun nieuwe items voor het voorjaar van 2015. Er zijn meerdere bloggers die hier al een artikel over geplaatst hebben dus waarschijnlijk heb je al veel items gezien. Ik laat hieronder zien welke mijn favoriet zijn en ik heel erg nieuwsgierig naar ben om uit te proberen. 




Liquid Metal Eyeshadow 3,99
Deze heb ik ongeveer hetzelfde maar dan een tint lichter.
Catrice heeft in hun schappen al meerdere liquid metal eyeschadows maar komt nu met een nieuwe kleur namelijk de metal beigetint.


Absolute Rose Eyeshadow Palette 4,99
Zachte nude en trendy kleuren in 1 palette voor een mooie natuurlijke look. Overdag de basic kleuren en voor een avondje uit breng je de wat donkere kleur eventueel gecombineerd met de shimmer aan.

Allround coverstick 2,99
Een echte allrounder. De crèmige, langhoudende textuur met vitamine E verhult onzuiverheden, roodheid en donkere kringen rond de ogen. Ultrafijne lichtreflecterende pigmenten zorgen voor een egale teint en fijne lijntjes zijn minder zichtbaar. Nu met een ronde tip voor een comfortabele applicatie. Verkrijgbaar in drie tinten met een mat effect.

Kabuki Brush 4,99
Toevallig na het lezen van een artikel op het profiel van Debbie Zwiers (beautyscene)
Was ik erg benieuwd naar het gebruik van de kabuki brush. Deze brush is ideaal voor het aanbrengen van losse of compacte poeders en bronzers. Ik heb deze toevallig via een actie van Catrice ontvangen en kan niet wachten om hem te gebruiken!


Luxury Nudes 2,99
Aankomend seizoen draait het veel om de nude tinten zoals je ziet.
Happy me! Ik houd van nude tinten.
Ik ben ook enorme fan van de nagellak van catrice ik heb deze denk ik wel 12 potjes.
De Luxury Nudes by CATRICE zijn elegante, natuurlijke tinten met parelmoer- of satijneffecten. Verkrijgbaar in acht tinten waaronder poederig roze, taupe en champagne.


Pure Shine colour lip balm 4,99
Catrice heeft al meerdere lip balms uitgebracht maar komt nu met een nieuwe rosé tint en totaal in zeven kleuren.


De Ultra Stay & Gel Shine base coat 3,59
Ultra Stay & Gel Shine Top Coat beschermt de kleur en garandeert een bijzonder langhoudende en volumineuze gel-glans finish. Vormt samen met de Ultra Stay & Gel Shine Base Coat het ideale duo voor een perfecte manicure.
Aangezien mijn base coat bijna op is lijkt me dit een goede vervanger.



De Catrice lente/zomer collectie is vanaf februari verkrijgbaar bij Kruidvat en Trekpleister in Nederland en bij Kruidvat in België.


Na het zien van deze nieuwe items van Catrice heb ik al helemaal zin in het voorjaar.
Wat zijn jullie favorieten?


Bron tekst en foto's: Catrice


1 opmerking:

  1. Ik ben wel benieuwd naar die nieuwe lipbalms! Ik kan al niet wachten tot de collectie uitkomt!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!