Pagina's

Mijn verlanglijstje

Sinterklaas is weer in het land, dat wil zeggen..gezelligheid!
Ook al hebben hier andere mensen een andere gedachte over..
Ik vind het echt een kinderfeest en zo moet het blijven! Die stralende kindergezichtjes zijn toch super. Daar doe ik het voor :)




Aan mijn kant van de familie vieren we niet echt Sinterklaas
omdat mijn nichtjes en neefjes inmiddels weer wat ouder zijn.
Thuis bij mijn vader & moeder vieren we wel Sinterklaas,
maar dan een gezellige avond met lekker eten..Altijd leuk!

Bij mijn vriend vieren we het ook omdat hij een neefje heeft van 2 jaar,
dat is natuurlijk heel leuk!
Elke keer als Sinterklaas nu op tv komt roept hij: KLAAS, KLAAS!

Nu heb ik dan inmiddels al wat dingen gevonden wat ik 'vraag aan Sinterklaas'
Hier komt hij dan, mijn verlanglijstje!
- Yankee Candle kaarsen en dan voornamelijk de geuren:
* soft blanket
* vanilla cupcake
- Een krulborstel (fohn met borstel eraan).
Ik heb onlangs mijn metamorfose gehad en heb heel veel lagen nu,
dus kan dit goed gebruiken!
- Mijn favoriete geurtje is bijna op dus die wil ik weer graag en dat is
Alien van Thierry Mugler.
- Daarnaast vind ik een fashioncheque altijd leuk & handig als ik toevallig
wat leuks tegenkom ik de stad!

Zaterdag 6 december vieren we Sinterklaas met de familie van mijn vriend Pim.
Een week later hebben we een gezellige avond met cadeautjes en lekker eten & drinken
gepland met mijn voetbalteam, en de week daarop met mijn ouders en broertje + aanhang.
Ik ben benieuwd of ik wel lief ben geweest hihi!
Vieren jullie Sinterklaas of doen jullie wat met kerst?

Liefs, Miek

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!