Pagina's

Make-over time!

Onlangs zag ik op Facebook een berichtje langskomen,
van iemand uit het dorp waar ik vandaan kom die een persoon zocht
die een make-over wilde ondergaan. Mij leek dit wel wat!
Aangezien ik mijn haar de laatste 10 jaar niet veranderd heb qua lengte etc.
(alleen maar af en toe wat highlights) dacht ik waarom niet?
Ik had haar een berichtje gestuurd en van het een kwam het ander
en de afspraak was gepland.

Vorige week dinsdag zat ik dan in de kapperszaak om 10.00

met een afgedekte spiegel zodat ik niets kon zien.
Na een lange ochtend in de kapsalon kreeg ik dan uiteindelijk het resultaat te zien
.. spannend! Ik moest heel (met de nadruk op HEEL) erg wennen,aan de hoeveelheid cm er van mijn haar af was. Hierna heb ik lekker geluncht en zijn we doorgegaan naar de kledingzaak in ons dorp. Daar werd een leuk setje uitgezocht om te lenen voor de make over.

Even later de juiste schoenen, zonnebril en sieraden en ik was klaar voor de fotoshoot.

Er werden foto’s genomen voor in de publicatie van het magazine ‘De Uitstraling’.
Hierna mocht ik niks op social media posten wat ik met moeite volgehouden heb ;-)
Nu is het magazine gepubliceerd en mag ik dus ook de foto’s plaatsen.

Ik heb de foto’s niet gekregen maar zelf met mijn telefoon even snel laten maken.

Bij deze het begin & eindresultaat!



Foto 1 is het begin en foto 2 het eindresultaat

Hieronder zie je een totaal foto en close up van de outfit



Wat vinden jullie ervan?

Lies, Miek

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!