Pagina's

De twister 18-9 mm krultang roze van ISO Professional

Onlangs ben ik de happy winnares geworden van de mooie roze iso professional krultang.Het is een krultang met een 18-9mm toermalijnen staaf voor het creëren van 18-9mm krullen. In de doos zat ook een hittebestendige handschoen, met dubbele voltage voor gebruik in het buitenland.



Hierboven zie je de roze tang.
Toen ik het pakketje openmaakte was het een en al roze, super leuk natuurlijk voor een meisje/vrouw. De handschoen is erg praktisch en handig. Dit heb ik nog niet eerder gebruikt bij andere styling apparaten, maar is zeker een aanrader. Af en toe wisselen van handschoen van de linker naar rechter hand als je krullen aan het creëren bent.

De tang is ook zo warm wat heel fijn is. Binnen 6 seconden heb je echt een prachtige en goede krul!


Wanneer je, je bos haren van krullen hebt voorzien is het aan jezelf de keus om het zo te laten of eventueel uit te kammen voor een wat fijner effect.
Als je het zo laat het je namelijk echt pijpenkrullen. Ik heb ervoor gekozen om het een beetje uit te kammen. Hierna heb ik Andrelon olie gebruikt (zie de site voor het product http://www.andrelon.nl/producten/oil-care/andrelon-oil-care-kroescontrol-serum-oil/). Vervolgens nog haarlak gebruikt en klaar! Ik ben super blij met het apparaat en ga het zeker veel vaker gebruiken. Het duurt niet lang voor je een bos vol mooie krullen hebt.


Een aanrader! Hieronder zie je 2 foto’s van het resultaat.




Wat vinden jullie van de tang?

Liefs, Miek

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!